Kaartverkoop

Tickets & Service balie
Boelekade 67, 2806 AE Gouda.
0182 - 513 750
kassa@goudseschouwburg.nl.

Openingstijden
De Tickets & Service balie is geopend van dinsdag t/m vrijdag tussen 13.00 en 17.00 uur. Op voorstellingsdagen is de Tickets & Servicebalie 1,5 uur voor aanvang geopend.

Start verkoop najaarsprogramma 
Een aantal verplaatste voorstellingen is al in de verkoop, maar de kaartverkoop voor alle overige voorstellingen t/m 31 december start op 20 augustus om 9:00 uur. Vanwege de korte tijdspanne is er geen loting, maar kun je direct tickets kopen via deze website, telefonisch of bij de Tickets & Servicebalie. In onze najaarsbrochure staat ook een bestelbon, maar online boeken gaat het snelst! Bestelbonnen worden vanaf 20 augustus verwerkt.

Placering
Vanwege het beperkte aantal te verkopen plaatsen is er per voorstelling een maximum van 4 kaarten per bestelling. Daarnaast werken we niet met rangen. De zijbalkonplaatsen worden momenteel niet verkocht en in het bestelproces is er op dit moment geen stoelkeuze mogelijk. Onze medewerkers begeleiden je naar een plek in de zaal. Momenteel kunnen verschillende huishoudens niet bij elkaar zitten, dus bestel je kaarten apart wanneer je gezelschap geen huishouden vormt.

Online tickets
Wanneer je online reserveert, kan je betalen met iDEAL, de Podium Cadeaukaart en je VVV Cadeaukaart. Je kunt ook betalen met je digitale tegoed. 

Kopiekaarten
Ben je je tickets kwijt geraakt, dan kan je bij de kassa kopiekaarten aanvragen. De kosten hiervoor zijn € 0,60 per ticket.

Verhindering
De Goudse Schouwburg hanteert de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de VSCD. De Algemene Bezoekersvoorwaarden zijn op 12 juli 2012 ter Griffie van de Rechtbank te Amsterdam gedeponeerd onder nummer 66/2012. Wanneer je door omstandigheden verhinderd bent, mag je je tickets ruilen voor een andere voorstelling in hetzelfde theaterseizoen. Je kunt je tickets tot uiterlijk 24 uur vóór de voorstelling, tijdens onze reguliere openingstijden, omruilen aan de kassa. Het omruilen van tickets kost eenmalig € 3,50 administratiekosten. Op de dag van de voorstelling zelf kunnen wij géén tickets omruilen, welke dringende reden daarvoor ook mag gelden. Voor diners is het uiterlijke annuleringsmoment 7 dagen van te voren.

Annuleren bij corona-gerelateerde klachten
Bij verkoudheid of griepklachten verzoeken we je om thuis te blijven. Om deze reden is het last minute annuleren van kaartjes tijdelijk mogelijk in het geval van corona-gerelateerde klachten. Dit kan kosteloos tot uiterlijk 4 uur voor aanvang van de voorstelling. Het last minute annuleren van een diner is niet mogelijk.

Spaarpunten
Voor iedere 10 euro aan theaterkaartjes ontvang je een spaarpunt. Deze punten zijn in te zetten voor diverse acties en aanbiedingen, maar ook voor artikelen zoals cd's, dvd's en boeken. Zorg er wel voor dat je een account hebt en dat je mailadres bij ons bekend is. Alle acties en aanbiedingen worden per mail gecommuniceerd.

Pin Only
Betalingen bij de Tickets & Servicebalie zijn alleen mogelijk met pin of contactloos. Contant betalen is niet mogelijk.

Heb je vragen of speciale wensen? We helpen je graag!