Tickets & service

Tickets & Service balie
Boelekade 67, 2806 AE Gouda.
0182 - 513 750
kassa@goudseschouwburg.nl.

Openingstijden
Wij zijn gesloten van maandag 18 juli t/m maandag 22 augustus 2022.
In deze periode is Tickets & Service wel per email bereikbaar en telefonisch op de dinsdagen van 13.00 tot 15.00 uur.

Vanaf 23 augustus 2022 zijn de openingstijden:
- dinsdag t/m vrijdag van 13.00 uur tot 17.30 uur
- vanaf 1 uur voor aanvang van een voorstelling

Online tickets
Wanneer je online reserveert, kan je betalen met iDEAL of de Podium Cadeaukaart. Je kunt ook betalen met je digitale tegoed. 

Kopiekaarten
Ben je je tickets kwijt geraakt? Dan kun je in Mijn Theater altijd de e-tickets downloaden. Het is ook mogelijk om bij de kassa kopiekaarten aan te vragen, de kosten hiervoor zijn € 0,60 per ticket.

Ruilen of annuleren
Wanneer blijkt dat een voorstelling niet door kan gaan, wordt er een nieuwe datum gezocht. Als dit niet lukt wordt het aankoopbedrag omgezet naar digitaal tegoed dat onbeperkt geldig is, maar je kunt ook kiezen voor geld retour. Wil je gekochte kaarten zelf annuleren of ruilen? Dan gelden de volgende voorwaarden:

Tot 7 dagen voor de voorstelling:
- Gratis ruilen
- Gratis annuleren bij keuze digitaal tegoed
- Geld retour, € 3,50 administratiekosten per ticket
- Voor diners gelden dezelfde voorwaarden

Binnen 7 dagen voor de voorstelling, tot uiterlijk 24 uur voor aanvang:
- Ruilen, eenmalig € 3,50 administratiekosten
- Annuleren, € 3,50 administratiekosten per ticket
- Geld retour is niet mogelijk
- Annuleren van diners niet mogelijk

Op de dag van de voorstelling zelf kunnen wij géén tickets omruilen, welke dringende reden daarvoor ook mag gelden.

Annuleren bij corona-gerelateerde klachten
Bij verkoudheid of griepklachten verzoeken we je om thuis te blijven. Om deze reden is het last minute annuleren van kaartjes tijdelijk mogelijk in het geval van corona-gerelateerde klachten. Dit kan kosteloos tot uiterlijk 4 uur voor aanvang van de voorstelling. Het last minute annuleren van een diner is niet mogelijk.

Voorstelling verplaatst of geannuleerd
Wanneer een voorstelling wordt geannuleerd, zetten wij de kaartprijs inclusief eventuele reserveringskosten voor je om in digitaal tegoed. Ook is het mogelijk het aankoopbedrag terug te krijgen. Wanneer een voorstelling verplaatst wordt en je op de nieuwe datum verhinderd bent, geldt deze regeling ook.

Algemene bezoekersvoorwaarden
De Goudse Schouwburg hanteert de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de VSCD. De Algemene Bezoekersvoorwaarden zijn op 12 juli 2012 ter Griffie van de Rechtbank te Amsterdam gedeponeerd onder nummer 66/2012.

Spaarpunten
Voor iedere 10 euro aan theaterkaartjes ontvang je een spaarpunt. Deze punten zijn in te zetten voor diverse acties en aanbiedingen, maar ook voor artikelen zoals cd's, dvd's en boeken. Zorg er wel voor dat je een account hebt en dat je mailadres bij ons bekend is. Alle acties en aanbiedingen worden per mail gecommuniceerd.

Pin Only
Betalingen bij de Tickets & Servicebalie zijn alleen mogelijk met pin of contactloos. Contant betalen is niet mogelijk.

Heb je vragen of speciale wensen? We helpen je graag!